zon, zee, strand, cocktails en wilde apen....... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van marianne manuhuwa - WaarBenJij.nu zon, zee, strand, cocktails en wilde apen....... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van marianne manuhuwa - WaarBenJij.nu

zon, zee, strand, cocktails en wilde apen.......

Door: Maya

Blijf op de hoogte en volg marianne

05 Oktober 2009 | Indonesië, Batavia

Hallo allemaal.

Hier zijn we weer live vanuit Kuta Beach Bali. We zitten hier alweer een paar dagen aangezien we de plannen hebben moeten wijzigen.

Erik is goed verkouden geworden (hoe dat kan met 35 graden, dat mag joost weten maar toch gebeurd) en dan wordt het duiken er niet makkelijker op. Dus hebben we besloten om een paar dagen eens uit te rusten en te relaxen. Hier op Kuta kan dat makkelijk, wel heel erg loret de mar achtig met veel surfende Ozzies (wat ik absoluut GEEN probleem vind) maar genoeg vertier en vermaak en lekker aan de cocktails :-D

Gisterenmiddag zijn we met een prive chauffeur naar Tanah Lot gegaan. Onderweg gestopt bij de tempel van de royal family en bij monkey forrest.

Bij monkey forrest werden door een lokale gids beschermd tegen de apen. Onze gids vertelde ons wat we wel en niet mogen en of we pinda's wilden voeren aan de apen. Tuurlijk willen we dat, maar zodra erik een nootje in zijn hand had, werd hij bijna aangevallen door de apen. Op een gegegen moment dacht ik ook maar eens wat apen te gaan voeren. Ik met een pinda op mijn hand wachten, komt de meest dikke aap die je maar kan bedenken mijn kant op gesprongen. Niks aan de hand dacht ik, helemaal leuk voor de foto. Nog geen drie passen verder voelde ik iets van achteren op mijn nek springen. Dacht die dikke king Louie ineen keer leuk op mijn hoofd te gaan zitten. Nou ben ik helemaal niet van een verrassingselement en zeker niet met beesten dus erik weer helemaal in een deuk. Dus de gids uitgelegd dat ik rustig moest gaan bukken en dan kon de aap er weer af. Maar voordat King Louie er af was, dacht zijn buddy ook maar eens mij te bespringen. Echt een unagi moment (de friends-fans weten wel wat ik bedoel)

Maar goed, heelhuids door de forrest kunnen hobbelen en daarna naar Tanah Lot voor de zonsondergang. Helaas door de bewolking niet de beste zonsondergang, maar wel weer mooi.

Straks gaan we een halve dag surfen. Voor het gemak weer op les, erik hoopt dat hij kan staan en ik moet maar eens gaan oefenen op mijn bochtjes.

xoxo from Bali

Erik & Marianne



  • 05 Oktober 2009 - 06:08

    Mirjam:

    wat fijn om iets te horen! wij lezen hier in de krant alleen over ernstige aardbevingen in indonesie en ik begon me al zorgen te maken, no worries dus! enjoy!

  • 05 Oktober 2009 - 06:39

    Marcel:

    He Maya en Erik,

    Leuk he monkey forrest?
    Wij zijn er drie jaar geleden ook al geweest en wij werden ook aangevallen door apen!

    Het ziet er allemaal erg leuk uit! Geniet er van en tot snel!

    Groeten Marcel en Christel

  • 05 Oktober 2009 - 06:43

    Lisbethdendikken:

    hei hei.

    Fijn om te lezen dat alles goed gaat . Erg leuke fotos!!!!
    Geniet er nog van en beterschap met de verkoudheid.

    Liefs en knuffels van ons 2.

  • 05 Oktober 2009 - 19:12

    Es:

    Ach die Erik hoe krijgt ie t idd vr mekaar om verkouden te worden! Kijk dat ik t ben is logisch want t is hier echt rotweer!! Dus geniet er daar nog mr ff van!! Altijd handig om je reflexen te testen die unagi :-)!!
    Xies

  • 06 Oktober 2009 - 15:43

    Hugo Krempel:

    Erik !
    ga eens aan je werk !

    Als Marjan zich zo vermaakt met de ozzies, dan zijn er voor jou vast voldoende pinda's.

    Groeten,
    Hugo

  • 07 Oktober 2009 - 16:36

    John:

    Het ziet er allemaal weer relaxed uit. Als jullie thuis zijn mogen jullie me nog even uitleggen wie er nu precies op je nek zit, Erik of een andere aap ;)

    Geniet er nog even van want Nederland is saaaaai na een lange vakantie.

    Tot snel!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

marianne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 40666

Voorgaande reizen:

14 September 2011 - 08 Oktober 2011

Dak van de wereld

18 September 2009 - 12 Oktober 2009

Vakantie 2009

04 December 2007 - 20 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: