groetjes uit het warme indonesie - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van marianne manuhuwa - WaarBenJij.nu groetjes uit het warme indonesie - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van marianne manuhuwa - WaarBenJij.nu

groetjes uit het warme indonesie

Door: Maya

Blijf op de hoogte en volg marianne

28 September 2009 | Indonesië, Yogyakarta

Hallo allemaal
Eindelijk een verslagje vanuit Indonesie. We zijn alweer een dikke week onderweg en natuurlijk weer van alles en nog wat meegemaakt.
Laten we maar eens bij het begin beginnen. We zijn onze reis gestart op Sumatra, bukit lawang om de orang utangs te zien. Na een vlucht van dik 13 uur komen we dan in Medan waar we opgehaald worden door onze gids Indra en helaas begon de dag met enorme stortregens. Maar goed, mag de pret niet deren dus we gaan richting Bukit Lawang. Ook al was met maar 60 km van het vliegveld van Medan, we hebben er 3 uur overgedaan omdat de wegen enorm slecht zijn. Gaten in de weg zo groot, dat ik erin zou kunnen verdwijnen.
Maar goed, we zijn heelhuids aangekomen en vervolgens worden we meteen op de proef gesteld door over een of ander vage hangbrug over de riviver te lopen waarbij wij dachten dat de brug ons westerse mensen niet kon houden. Hoogtevrees moet je er ook niet echt hebben, dus dat was wel weer erg grappig. Meteen begroet door een aap, maar goed eindelijk aangekomen bij de ecolodge.

De volgende dag zijn we op een tweedaagse jungle trek gegaan. Nou mijn ritjes op de fiets naar werk en de Health City zijn absoluut niet voor niets geweest want het was best pittig. Natuurlijk na veel oergeluiden maken en lekgestoken door muggen en bloedzuigers hebben we onze wilde orang utangs mogen zien. Echt geweldig!!!!!!!!

De afgelopen vier dagen zijn we dan in Jakarta geweest voor de familie. Erik als mega attractie voor iedereen, heeft zich goed kunnen mengen met mijn familie. Lekker eten, onwijs fout karaoke gedaan (wel in een prive ruimte want anders hadden ze in Jakarta weer last van een aardbeving) en nu zitten we dan in Yogyakarta. Gaan straks richting de borobodur dus dan gaan we weer verder met het verhaal.

tot snel

liefs Erik en Maya

• 28 September 2009 - 06:24

Mirjam:

Hee Maya!

Volgens mij maak jij weer een hele mooie reis mee! Doe die aap de groeten uit Rotterdam en geniet nog even!
    16 oktober horen we alle verhalen tijdens een mooi clubeten, kijk er nu al naar uit!

Enjoy samen! XXX Mir

• 28 September 2009 - 11:59

Lisbethdendikken:

Heeij jullie twee.

Wat leuk om te lezen dat het goed gaat met jullie en wat een belevenissen weer!

Nou geniet er lekker van en doe voorzichtig!

veel liefs ons 2 in Boskoop

xxx

• 28 September 2009 - 17:01

Chris:

Ha Maya en Erik, super leuk om wat van jullie reis te lezen. Ik was weer erg benieuwd! Geniet er nog lekker van, het is zo weer voorbij! x Chris

• 28 September 2009 - 19:46

Saskia:

Super gaaf weer!
    Geniet er lekker van.
    XX
    Saskia & Co

• 29 September 2009 - 08:03

Je Collega's:

Hallo vakantiegangers, hehe eindelijke dan een berichtje van jullie! Maya je zal het niet geloven maar zelfs Ben kwam net vragen of we al wat gehoord hadden van jullie, echt fantastisch haha!! Maar super leuke eerste week zeg en veel gedaan al! We zijn benieuwd naar het volgende verhaal! Heel veel plezier nog! Groetjes van je back-officeteam

• 01 Oktober 2009 - 08:34

Rose:

He M&M en Erik,

Dat ziet er goed uit! Had vorige week al gekeken en nog een keer en nog een keer, dus het is nu wel ff leuk om wat te "horen". Nou de "hollandse karaoke" is geboekt hoor, vrijdag 16 oktober. Niet verder oefenen daar he, hoorde op het nieuws dat je toch iets te vals hebt gezongen.... oeps. Neem je nog iemand mee?
    Nou groetjes weer en hoor/zie het vervolg wel.
    Geniet er lekker van
    houdoeooeoeoeo

• 01 Oktober 2009 - 18:17

Claire:

Lieverds! Zooo blij om een levensteken te hebben en dat jullie nog leven en genieten!! Ik hoor het nu pas op journaal van die toestanden daaro (afgelopen dagen ondergedoken gezeten op werk voor maandafsluiting), dus kreeg een hartritmestoornis!! Meteen checken en nu zooooo blij dat alles ok is!! Poehee, nu eerst even bijkomen hier.... Geniet van alles!! Lekker nog een lange tijd te gaan daar, heerlijk joh!! Maya, zie je de 16e!! Huppie, huppie, dikke kus....komttie..... mmmmmmwahhhhhh X